fredag 7. oktober 2016

Ennå mer LIVsVISDOM

 
   Livet mitt er i endring. Jeg har fått ennå mer LIVsvisdom ...
   Plutselig er den personen som har vært i mitt liv bestandig, borte. Min kjære mamma er borte. Borte fra denne jord. Det er fortsatt helt uvirkelig. Jeg skjønte jo for kort tid tilbake at det gikk den veien, allikevel er det ganske så uforståelig og uvirkelig når det først skjer ...

   Det er takket være mine foreldre, at jeg nå kommer med min lille kortbok. Det var min mor som viste min far en av mine små tegninger, og det var min far som sa: "Dette må du gjøre mer av!"        Og dermed var ballen - eller streken - i gang!

   Forsiden var klar, trodde jeg, men så fikk jeg et nytt forslag fra min forlegger. Og den gikk rett i hjertet på meg, for nettopp denne tegningen sendte jeg til min mor (på mail), hvorpå hun utbryter: "Men hun ligner jo på din mormor!" Men da sier min far: "Jeg synes hun ligner på deg!"

   Og nå - om en måneds tid, eller så ... kommer denne lille kortboka i handelen. Den kan forhåndsbestilles her, om noen skulle ønske det : Bestilling

En liten bok med tykt papir og perforerte sider, slik at visdomsordene og tegningene også kan brukes som kort når du vil glede noen. 
Totalt 30 inspirerende sider, en ypperlig gave, både til deg selv og noen du er glad i.

    Jeg håpet at min mor skulle rekke å få med seg utgivelsen av denne lille kortboka, - men dessverre ikke. Ikke fra denne siden, i hvertfall. Men jeg er allikevel overbevist om at hun følger med.            For jeg kjenner min mor! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar