mandag 2. januar 2017

Januar og manifestering!

Jeg har gjort den samme feilen om og om igjen ...

Når jeg vet at januar nærmer seg, så tenker jeg: Jeg liker ikke januar, jeg hater januar ... Da er jeg blakk, det er kaldt, det er mye snø, det er enormt mye å gjøre på jobben, jeg får alltid influensa ...

Nå vet jeg bedre; jeg snur på flisa. Jeg gir meg selv et godt utgangspunkt. Ja, jeg vet at kulda og regninger og jobb kommer, men det er en del av livet. Men nå VIL jeg like januar. Jeg vil møte dagen med at dette ER en god dag. Jeg ER frisk, jeg får til det som jeg skal få til ...

Altså; min manifestering nå er (blant annet); at januar er en fin og god måned! (og at jeg virkelig tror på det - hvis ikke er det ingen manifestering, da har det ingen verdi, og da oppfylles det heller ikke)

Jeg er nå sikker på at måneden min har vært fin og grei, når februar er i anmarsj.
Men alt har med min tankegang - og følelser - å gjøre!

1 kommentar:

  1. Hei Liv Hege, titter innom for å ønske deg et godt nytt år! Tror ikke jeg har kommentert på den nye bloggen din tidligere, så det er jo på tide. Flotte tegninger og illustrasjoner du lager, tydelig at du er produktiv! Jeg liker også å tegne, men gjør det altfor sjelden. Artig hvordan en tegning kan uttrykke så mye. Det er jo ikke bare bildene som kan romme mer enn tusen ord... :) Stå på!

    SvarSlett